niedziela, 18 grudnia 2011

Muffinki kokosowo-cytrynowe

Śniegu za oknem brak więc postanowiłam na jutrzejszą przedszkolną Wigilię zrobić dzieciakom chociaż śniegowe muffinki ;) Przepis wpadł mi w oko TU.



Składniki:
  • 150 g mąki
  • 70 g cukru
  • pół łyżeczki proszku do pieczenia
  • 1/4 łyżeczki sody oczyszczonej
  • szczypta soli
  • 8 łyżek wiórków kokosowych (56 g)
  • 2 jajka
  • 120 g stopionego masła
  • 50 ml soku z limonki lub cytryny
  • skórka otarta z 2 cytryn/limonek


W jednym naczyniu wymieszać składniki suche, w drugim mokre. Naczynia połączyć, wymieszać z grubsza, przelać do formy na muffinki wyłożonej papilotkami. Użyłam takich malutkich więc wyszło mi 24 mini muffinki.
Piec około 20 minut w 180ºC.
Gdy wystygły ubrałam je w śnieżne czapeczki a w tym celu użyłam:
  • tabliczkę czekolady białej, roztopionej w kąpieli wodnej
  • kilka łyżek wiórków kokosowych
  • cukrowe białe śnieżynki


Smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz